بهترین برای متخصصین دیتیلینگ.
از سال 1968.

شرکت Koch Chemie – کوکمی از سال 1986، در زمینه تولید محصولات تمیز کننده و مراقبتی شیمیایی، خودرو، کارگاه‌ها و صنایع فعال می‌باشد. سنتی که با پیشرفت مداوم و توجه به جزئیات توصیف می‌شود: بهترین برای متخصصین. ما از معدود شرکت‌های فعال در این صنعت هستیم که به تحقیق، تولید و فروش محصولات خود می‌پردازیم.

csm_hero-vision_89ae027b3b

چشم انداز و ماموریت ما

در دوره جهانی و دیجیتالی شدن، شرکت‌ها باید با انعطاف پذیری و پویایی با تحولات جهانی سازگار شده و با گام سریع عدالت را در اقتصاد و جامعه رعایت کنند.
تاریخچه برند Koch Chemie - کوکمی - کخ کیمی - کخ شیمی

تاریخچه برند Koch Chemie

در سال 1968 هانس کخ شروع به توسعه دستور العمل‌های پولیشکاری مخصوص خود در کارگاه کرد. او از کیفیت پایین محصولات مراقبت از خودرو در زمان خود ناراضی بود.
csm_hero-quality_6c070836bf

کیفیت به همراه حفاظت از محیط زیست

Koch Chemie – کوکمی – کخ کیمی – کخ شیمی همواره به دنبال ارائه بالاترین کیفیت، نوآوری و خدمات هماهنگ به مشتریان بوده است.
csm_large-corvette_48597272c8

وبلاگ حرفه‌ای ها

همه چیز درباره محصولات جدید ، شرکت Koch-Chemie ، نمایشگاه های تجاری و موارد دیگر.
csm_large-bmw-rim_3c4257eb68

منابع و مرجع ها

Koch Chemie – کوکمی – کخ کیمی – کخ شیمی یک تامین کننده سیستم به همراه طیف وسیعی از محصولات برای تمام سطوح خودرو است.
csm_large-chemicals-2_ed9b602af7

تاییدیه ها

Koch Chemie – کوکمی – کخ کیمی – کخ شیمی به عنوان یکی از معدود توسعه دهندگان و تولیدکنندگان، به تمام نوآوری‌ها در بخش مواد اولیه دسترسی مستقیم دارد.

ساخت آلمان.

کوکمی حدود 80 نفر پرسنل در شهر اونای آلمان و 30 نمایندگی فروش در سرتاسر آلمان دارد. از ایده محصول تا تولید و فروش ، تمامی فرآیندها در آلمان انجام می‌شود. از سال 2020، کوکمی با تاسیس نمایندگی خود در آتلانتای آمریکا، استانداردهای کیفی خود را به طور فعال به این کشور می‌رساند.

شبکه بین المللی.

کوکمی از سال 2017 بخشی از خانواده تجاری فرانسوی گروه Novarc است. این گروه یک شریک جهانی برای مشتریان در صنایع خودرو و الکتریکی است. ساختار و هویت مستقل Koch Chemie، همچنان در حال توسعه است و از هم افزایی‌های درون گروهی سود می‌برد. ادغام کوکمی در گروه بزرگی از شرکت‌ها با اهداف بازار اروپا و جهان مزایای بزرگی همچون استفاده مشترک از شبکه‌ها، محصولات، دانش خرید و فروش را به مانند تبادل بین فرهنگی به همراه دارد.